Duyurular

Fm 2017 Yaz Transferleri Yaması V1.0 Yayında...

EmreBngll Bir Web Gezgininin Hikayesi...

29 Mayıs 2015 Cuma

Napoleon Total War %70 Türkçe Yama







Evet arkadaşlar sizler için derlemiş olduğum yama %70lik kısmını tamamladım umarım beğenirsiniz. Hataları ve yanlışları yazarsanız en kısa sürede düzeltme imkanı bulurum hepinize teşekkürler. Yama TWT empire total war yaması ve ntw yamasının birleşimidir. Hali hazırda Türkçe oranı en yüksek yamadır.  Rar şifresi yorum yapan arkadaşlara söylenecektir.
İndirmek İçin Tıklayınız.

113 yorum:
Yorum
  1. Yanıtlar
    1. Sitenin adı direk yaz kardeşim

      Sil
    2. kardeş ben bunu steamdan aldım oynun içerini bozmaz dimi

      Sil
    3. kardeş ben bunu steamdan aldım oynun içerini bozmaz dimi

      Sil
    4. rar şifresini söylermisin

      Sil
  2. Tam olarak yazar mısın?
    Deniyorum olmuyor.

    YanıtlaSil
  3. dosyayı nereye atıcaz ?

    YanıtlaSil
  4. rar şifresi ne

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. indirdiğin dosyadaki patch_en-.pack in ismini patch_en.pack olarak değiştir sonra oyunun kurulu olduğu klasörün içinde data klasötüne at eskisiyle değiştir..

      Sil
    2. Niye öyle bişey dededin en.pack yap dedin

      Sil
    3. şu an indiriyorum. ancak arkadaşın yazdığı kadarıyla gözden kaçırdığın "-" günercan :)

      Sil
  6. kardeş sağol ya, eline emeğine sağlık...çok teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
  7. elnize sağlık

    YanıtlaSil
  8. ben oyunun dosya konumunu nerden açıcam sağ tıkta yok özeliklerde de yok

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık ama rar.sifresi lazım

    YanıtlaSil
  10. kardeş Allah için empire total warın da Türkçe yamasını yap salaklar bi yama yapamamış sen yap bari şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://emrebngll.blogspot.com.tr/2016/07/empire-total-war-turkce-yama-indir.html

      Sil
  11. şifreyi giriyorum olmuyor

    YanıtlaSil
  12. eline sağlık rar nedir dostum

    YanıtlaSil
  13. saol emre kardeş, emek kutsaldır, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. kardeşim bana da şifreyi atar mısın?

    YanıtlaSil
  15. eline sağlık ta rar şifresi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emrebngll.blogspot.com.tr

      Sil
    2. ya kopyalıp yapıstırdım oyuna girdim daha fransızca

      Sil
    3. ya kopyalıp yapıstırdım oyuna girdim daha fransızca

      Sil
    4. lütfen yardım edin

      Sil
  16. eline sağlık ta rar şifresi?

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar ben indiriyorum media get açılıyor fln rar dosyası fln indiremedim nasıl olcak yardımcı olur musunuz lütfen şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o reklam !.. resmin altında dosyayı indir yaıyor 3 saniye bekle ve ona bas :)

      Sil
  18. Arkadaşım şifre nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoruımları okusanız bir zahmet :) rar şifresi emrebngll.blogspot.com.tr

      Sil
    2. kardeşim olmuyo iyi bak

      Sil
    3. yorumları pkumayan sensin sanırım :) şifreyi giriyoruz olmuyo

      Sil
    4. emrebngll.blogspot.com elle yazınız.

      Sil
  19. rar şifresini kabul etmiyor

    YanıtlaSil
  20. kardeş yaptım ama rusça hala nasıl türkçeyi seçiyoz

    YanıtlaSil
  21. kardeş ben bunu yaptım ama dil rusça nasıl türkçe seçecez

    YanıtlaSil
  22. ALlah rızası için abi şifre yanlış diyo of sizde okummuyosunuz ki. millete okumuyosun diyosunuz. Abi eror veriyo of

    YanıtlaSil
  23. rar şifresi nedir? dosyayı indirdikten sonra ne yapmak gerekir? Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  24. rar sifresini rica edebilirmiyim

    YanıtlaSil
  25. abi nasıl kaldırırız geri

    YanıtlaSil
  26. abi nasıl kaldırırız geri

    YanıtlaSil
  27. abi sizin yüzünüzden şimdi hiçbirşey gözükmüyor

    YanıtlaSil
  28. ABİ rar şifresini kabul etmiyo

    YanıtlaSil
  29. Abi helal olsun ne diyeyim ki gerçekten çok saol.

    YanıtlaSil
  30. Abi helal olsun ne diyeyim ki gerçekten çok saol.

    YanıtlaSil
  31. abi emegine saglık ama abi oyunda bazı yüzdezlikler hata veriyor onları düzeltebilir misin

    YanıtlaSil
  32. Yanıtlar
    1. emrebngll.blogspot.com elle yazınız.

      Sil
  33. rar şifresi nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emrebngll.blogspot.com elle yazınız.

      Sil
  34. rar sifresi nedi? komeklik ederdin qardas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emrebngll.blogspot.com elle yazınız.

      Sil
  35. eline sağlık ama şifre için ne yaptıysam açılmadı

    YanıtlaSil
  36. eline sağlık ta şifre ne yaptımsa olmuyor dosya bozuk diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emrebngll.blogspot.com elle yazınız kopyala yapıştır yapmayınız.

      Sil
  37. kardeş şifre ne

    YanıtlaSil
  38. nereye bascaz
    indirmek için

    YanıtlaSil
  39. Bu dosyayı nasıl aççam basıyom mediagette açılıyo

    YanıtlaSil
  40. serial istiyor, bilen var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emrebngll.blogspot.com elle yazınız kopyala yapıştır yapmayınız.

      Sil
  41. Yanıtlar
    1. emrebngll.blogspot.com elle yazınız kopyala yapıştır yapmayınız.

      Sil
  42. kardeş yardımcı olmak çok isterim sana belli bir düzey ingilizcem var yardım edebileceğim bir konu var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Can kardeşim çok uzun süre önce oyunu oynarken kendim için çeviri yapmıştım. Zaten oyun baya eski ve talep yok. Çeviri projesini %70 ten öteye götürmeyi planlamıyorum maalesef. Fakat kendin devam etmek istersen dosyaları düzenleyip bana gönderirsen tabii ki seve seve site de yayınlarım.

      Sil
  43. kopyalıp yapıstırdım oyuna girdim hala fransızca yardım edin tessekurler

    YanıtlaSil
  44. rar şifresini yazarken .com diye bırakın tr yi yazmayın gençler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala oyunu oynayan görmek şaşırttı beni:)

      Sil
  45. RAR ŞİFRESİNİ VERİRMİSİN KARDES

    YanıtlaSil
  46. RAR ŞİFRESİNİ VERİRMİSİN KARDES

    YanıtlaSil
  47. s.a kardeşim oyun rusça nasıl türkçeye çevirebilirim

    YanıtlaSil
  48. Eline sağlık... Keşke %100 yapsaydın :)

    YanıtlaSil
  49. Eline sağlık keşke %100 yapsaydın :)

    YanıtlaSil
  50. Bende o isimde dosya yok hangisiyle değiştireceğim ve hangilerini yedeğe alacağım olanlar şu local_en_patch.pack local_en.pack

    YanıtlaSil

Selam, Umarım Sitemizde Gezmek Sizin İçin Keyifli Olmuştur. İletişim ve Şikayet İçin Yandaki Formu Kullanabilirsiniz...
Yeniliklerden Haber Al