Duyurular

Fm 2017 Yaz Transferleri Yaması V1.0 Yayında...

EmreBngll Bir Web Gezgininin Hikayesi...

22 Ocak 2016 Cuma

Football Manager 2016 Hileli Joker Taktiği

DYMedia’dan alıntı yaptığımız taktikte kendisine teşekkürlerimizi sunuyoruz. Eğer yeterli ilgiyi görürse v2’nin çıkacağını kendisi açıklamıştır.
TAKTİK RESİMLERİ


Taktik yalnızca büyük takımlarda işe yaramaktadır. Alt küme takımları veya ligteki gücü az oyunculardan oluşan takımlarda işe yaramamaktadır. DYMedia bunu Galatasaray takımı üzerinde oynamıştır.

FM16 Taktiği İndir

7 yorum:
Yorum
  1. oyuncu talimatları nelerdir

    YanıtlaSil
  2. oyuncu talimatları nedir

    YanıtlaSil
  3. oyuncu talimatları nerde

    YanıtlaSil
  4. çimbomdum ben sonra geldiler bana fenerbahçe kendi evimde 6 gol attı bu ne biçim taktik sen ne biçim çimbomlusun anlamadım bunun içinmi yaptın ulan bu taktigi denemeyin fenerbahçeden 6 gol yiyonuz ÇİMBOMda aynı 6 kasım gibi yaw

    YanıtlaSil
  5. ayıp ayıp ÇİMBOMu seçtim fenerden 6 gol yedim aynı 6 kasım gibi senin gibi ÇİMBOMlunun ben ne diyim yani ne deyeceğine ne deyeceksin kardeşim ya bide hileylen Kıristiyano Ronaldoyu takıma kattım be kardeşim ayıp be sen ÇİMbomlu filan değilsin......

    YanıtlaSil

Selam, Umarım Sitemizde Gezmek Sizin İçin Keyifli Olmuştur. İletişim ve Şikayet İçin Yandaki Formu Kullanabilirsiniz...
Yeniliklerden Haber Al