Duyurular

Fm 2017 Yaz Transferleri Yaması V1.0 Yayında...

EmreBngll Bir Web Gezgininin Hikayesi...

8 Nisan 2016 Cuma

Akıllı Saat A Plus Gv18 İnceleme

 Merhaba arkadaşlar aslında hiç ürün inceleme konusu açmadım fakat akıllı saat hakkında çok soru ve özellikleri ile ilgili bilgi talebi gelince toptan bir özetle sizlere anlatmak istedim.

 Öncelikle saatimizin adı A Plus Gv 18 bir çok satıcı tarafından Çin alışveriş sitelerinde satılıyor. Ben aliexpress.com üzerinden olumlu geri dönüşlere sahip bir satıcıdan yaklaşık 75 Türk Lirası karşılığında satın aldım. Singapur post ile gönderilen saatim 18 gün içinde elime ulaştı ve şaşırtıcı bir şekilde geldiği gün direk Ptt ile tarafıma teslim edildi. Saati içine kart takarak yada akıllı cihazınıza bağlayarak kullanabilirsiniz. Ve ayrıca 32 gb hafıza kart desteği vardır.
 Genel özelliklerden ziyada kullandığım ve test etme fırsatım olduğu özelliklerini anlatmak istiyorum.

 Saat tam 3 gün boyunca açık ve sürekli aktif kullanılmıştır. 3. günün sonunda sarj etmek zorunda kaldım. Sık kullandığım özelliği adım sayar , hızlı bir şekilde saatten gelen mesajları okumak ve evde rahat ortamda saat ile konuşmak. Ses kalitesi gayet iyiydi.Yaklaşık yarım saat aramam sürdü ve kapanma kesilme vs. olmadı.

 Mesaj atmak oldukça zor çok küçük ekran olması sebebi ile pek kullanmadım fakat mesajları rahatlıkla okuyabilir ve telefonunuzun ekranında olan tüm bildirileri kolayca görebilirsiniz.
 Cep telefonunuzda ki cevapsız aramalar, gelen aramalar vs hepsini panelden kolayca görebilirmek rehber içinde isim aramadan hızlıca aramayı kolaylaştırıyor.
Satıcının vaad ettiği tüm özellikleri ise şöyle;

Ürünün kolda ki görüntüsü ise;
Ürünün kamerası ile çekilen fotoğraflar ise;







Aklınıza takılan bir soru olursa çekinmeden sorabilirsiniz. Uygun olduğum sürece cevaplamaya çalışırım. Teşekkürler.

77 yorum:
Yorum
  1. hangi siteden aldınız link atabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://tr.aliexpress.com/item/New-bluetooth-smart-watch-smartwatch-android-wirstwatch-support-NFC-and-android-smart-phones-better-than-U/32455749683.html?detailNewVersion=2

      Sil
    2. hocam selamun aleykum. cihaza sim kart takıldığında whatsapp da mesaj alınıp gönderilebiliyor mu ?

      Sil
    3. Mesajı okuyabilirsin...

      Sil
  2. imei kaydı yaptırdınız mı

    YanıtlaSil
  3. Hangi telefon ile kullanıyorsunuz? Android mi, İos mu? kullandığınız smart watch programı nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Note3 ile kullanıyorum programın adı Mediatek SmartDevice.

      Sil
  4. Merhaba, saatte internet kullanımı nasıl oluyor yada internet kullanilabiliyormu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sim kart takarsanız internete girebilirsiniz.

      Sil
    2. Slm Kardeşim ben aldım hattı mi taktım internette giremiyorum ayar mi istiyor nasıl yapacam

      Sil
  5. Hayır. Araştırmadım o olayı.

    YanıtlaSil
  6. aynı saatten aliexpressten ben de aldım. Telefona note 4 ile bağladım. Telefon rehberimi görüyor ama whatssapp, facebook eposta ları göremiyorum.
    yazdığın programı yükledim
    saatte karekod ile gelen bt notifieri de yükledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim programla her uyarıyı görebilirsiniz. Telefonu ve saati kapatıp açmayı deneyiniz.

      Sil
    2. yanıtınız için teşekkür ederim. Söylediğin gibi iki cihazı da kapatıp açtım. Ama hala whatssapp face bağlanmıyor.

      Sil
    3. sonunda whatsapps bağlandı. Teşekkürler.

      Sil
    4. Dediğim program ile mi acaba?

      Sil
  7. saatte bulunan facebook whatssapp bastığımda company mode yazıyor.
    Yardımcı olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorundan bende Müzdaribim yardım olursanız Çok iyi Olur

      Sil
    2. Sim kart takmadığınız içindir o sorun.

      Sil
  8. Aynı sorun bende de var yardım eder misin

    YanıtlaSil
  9. Aynı sorun bende de var yardım eder misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sim kart takmadığınız içindir o sorun.

      Sil
  10. ben sipariş verdim gerçeği ama htc ye uyumlu değilmi açilen yardımcı olabilirmısınız

    YanıtlaSil
  11. Merhaba saat ile telefonu bağlayamıyorum

    YanıtlaSil
  12. Merhaba telefon ile saati bağlayamadım yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mediatek SmartDevice adlı programı telefonunuza indirip kurub daha sonra bluetooth ile cihazları birbirine bağlayıp kullanabilirsiniz.

      Sil
  13. watsapptan cevap yazma özelliği yokmu acaba

    YanıtlaSil
  14. Sim kartı taktıgımız zaman kapanma gibi bir olayla karşılaşırmıyız kaudetmek veya imei kopyalamak gibi bişi yapmak lazımmo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sim kart takmadığım için olayın ne olacağını bilmiyorum.

      Sil
  15. Merhaba;
    Bende de bu saatten mevcut. Fakat kullanım kılavuzunda yazdığı özellikler ile saattekiler biraz farklı. Mesela tema değiştiremiyorum. Sizde de böyle sorunlar var mı yoksa bana gelen saatin firmware'inden mi kaynaklanıyor. Bilginiz var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam 3 adet tema mevcuttu benim saatimde. Yazılımları farklı olabilir tabii. Piyasada farklı versiyonları mevcut çünkü.

      Sil
    2. slm ben dün aldım telefonu bende tema değiştiremiyorum temalar bölümü yok ..sizde aynı sorun devam ediyormu yaksa versionumu böyle telefonun anlamadım saygılar

      Sil
  16. Ben simkartli kullanmistim ilk saatimi. Simkarti takar takmaz sms gelmisti kayit yaptirin die ben de eski bi telin imeisini kopyaladim. Sonra saatin rengini begenmeyince kirlenmesini goze alip beyaz getirttim ve siyahi babama verdim. Ikinci saate de yine kendi sim kartimi taktim ama bu kez sms gelmedi ve 2 ayi geckindir sorunsuz kullaniyorum. Bi de bi akrabamiza 3. saati getirttim, onda da simkart sorunu yasamadik ancak bluetooth problemliydi, geri gonderdim; bugun yenisini kargoya verecekler. Ben yaklasik 100 TL ye tekabul eden 32 dolar fiyattan kendi sitesinden aldim. Kendi sitesinde; 1 hafta icinde sorgusuz sualsiz degisim, 1 yil uluslararasi garanti ve para iadesi imkanlari sunuluyor. Ayrica urunu almazsaniz ya da hasarli cikarsa paypaldan dava acabiliyorsunuz; lakin paypal hesabinizin yurtdisi kayitli olmasi gerek artik, Paypal Tr deki hizmetlerini durdurdugu icin. Sitesine Google dan aplus gv18 die aratma yaparsaniz ulasirsiniz. Ztn saatle ayni adi tasiyor.
    Yalniz bnm de ufak bi sorunum var; diger saatlerde sim kart takiliyken bi sorun olmamasina ragmen bnmkinde internet hakki olan ve interneti acik olan kart dahi takinca baglanti koptu deyip hicbiyeri acmiyor. Sebebi nolabilir? Mobil veri acik, hakkim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olarak verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. imei kopyalama konusunda bilginiz varsa bende sizden rica edebilirim nasıl yapıldığını. emrebngll@gmail.com adresini imei işlemini anlatırsanız bende ziyaretçilerimize bu konu hakkında detaylı bilgi konusu açabilirim. İnternet bağlantı konusuna gelirsek saati fabrika ayarlarına döndürüp deneyin. Bir forumda okuduğumda başka sim kartla deneyip bağlanıp bağlanmadığını kontrol edin yazmışlardı onuda denemenizi tavsiye ederim.

      Sil
    2. Saatten yaralara girin bağlantı durumunu açın veri hesabı oluşturun pan yerine internet yazarsanız olur

      Sil
    3. imei hangi programla yukledim

      Sil
  17. Merhaba. Oncelikle bilgi paylaşimlari için teşekkürler. Saati 2-3 aydir kullaniyorum ve gercekten güzel özellikleri var. Bende de internet baglantı sorunu var. Halbuki 2-3 gun once facebook aciliyordu. Ancak tuzla pendik civarindaydim su an avrupa yakasindayim. Şebekeyle ilgili mi diye düşündüm ayrica network ayarlarinda operator cmnet yani chinamobile gorunuyordu. Ben bunu turkcell olarak degistirdim. Nedeni yeni nesil telefonlardaki gibi saat ayarini otomatik internetten aliyor. Zaman dilimini kendi secip 5 saat ileri atiyor. Dedigim gibi ben de internet kismini cozmeye calisiyorum . selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar saatiniz hayırlı olsun. Aramıza hoş geldiniz. Sorunu çözerseniz ve siteye yazarsanız arkadaşlara da faydalı olur diye düşünüyorum. İyi eğlenceler...

      Sil
  18. Telefonun sim kartindan hariç başka sim kart almammi gerekiyor.whatsapa girdiğimde company mode yaziyor

    YanıtlaSil
  19. Merhaba iphone 6 ya uyumlumudur. Baglantjsini yapamadım ben hangi program indirmem lazim

    YanıtlaSil
  20. Sms alıp göndermek için.hat mı gerekiyor illa ki

    YanıtlaSil
  21. Kardeşim saat dün elime ulaştı ancak telefon akıllı saati bluetooth ta görmüyor bağlantı kuramıyorum. Ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  22. Kamera calismiyor hata veriyor yada komple saat donuyor bayarya çıkarmadanda duzelmiyor maalesef yapilacak bise varmidir

    YanıtlaSil
  23. Kendim sordugum soruyu çözdum aynisini yasayan olur diye çözümü anlatayim ayarlar telefon ayarlari hareket menüsünde 'positive light screen ' diye bir yer var onu acik yaptiginizdq kamera calismiyor hata veriyor donuyor saat surekli yeniden baslayip duruyor onu kapali yaptinizmi duzeliyor bilginize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kardeşim. Herkese faydalı olur umarım...

      Sil
  24. güncelleme isini nasıl yapıcam saatin güncel versiyonunu nasıl güncelleyecegim

    YanıtlaSil
  25. Watzaptan. Ve. Faceden bildirim. Almakk. Istiyoruum. Ama. Olmuyor.video yapa bilirmisiniz. Yada. Asama. Asama. Yazmayi?

    YanıtlaSil
  26. Campany mode. Nasil. Cikara bilirim saati

    YanıtlaSil
  27. Oktay Gümüş arkadaşın dediği gibi ayarlarla oynarsanız kamera hatası veriyor kamera ayarları geri yükle Dediğiniz zaman geliyor

    YanıtlaSil
  28. Bazı arkadaşlar tema yok demişler fakat 5 tane var benim bildiğim ekstra Yüklenebiliyormu onu da bilgi veren biri olursa çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekstra tema vs yüklemek çok zor bu saatlere yabancı siteler de mevcut fakat saati bozma olasılığı çok yüksek.

      Sil
  29. Ahmet taştekin Bildirim ayarlarına gir hepsini açık yap mesajlar face whatsapp vs hepsi bildirim ekranına düşüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefondan bahsediyosunuz demi ?
      lg4 benimki ayarlarda dediniz gibi bişey bulamdım da

      Sil
  30. saat güvenlik yarları ve ayarları geri getirde bana şifre soruyor tele aid olan şifrelerin hepsini girdim yanlış diyor yanında gelen kututuda bununla ilgili birşifrede görmedim nedne olabilir ?

    YanıtlaSil
  31. İphone da çalıştırmak icin telefona hangi programi indirmem gerekiyor

    YanıtlaSil
  32. saat birde bağlantısı heömen kopuyor anlayamadım 5 metre bile yok birde version değiştirebiliyoruzmu bu saatlerde

    YanıtlaSil
  33. Fotoğraf çekip whatsapptan yollayabiliyor musun peki? Saatte yüklü olan whatsapptan çektiğimiz fotoyu atabiliyor muyuz yani?

    YanıtlaSil
  34. epey bi msj gelmiş, gözüme çarpanları okuyabildim sadece. sms simkart yoksa tele blurtoothla bağlandığında alınıp gönderilebiliyor. saatten gelen msjları okuyabiliyorsunuz. local ve bt diye iki seçenek var; local simkartla çalışanı, bt bluetooth bağlantısı. arama cvplama ve yapma için de aynı şeyler geçerli. whatsapp' a gelince simkart takılsa bile çalışmıyor. bluetooth' da da sadece bildirim geliyor; içeriğini okuyamıyor cvp yazamıyorsunuz. simkartla kullanak için mutlaka imei değiştirmeniz, kaydetmeniz gerekli. değiştirmek yasal olmadığı için bilgi veremeyeceğim. kaydetmek içinse; gerekli şartları sağlayan bi pasaporta kaydettirmek için 150 tl civarı ücret vermek gerekiyor ki saatin kendisi ztn 100 tl civarı. bnm tavsiyem; sırf bluetoothla kullanacaksanız u8 marka saatlere bakmanız, fiyatları gayet uygun. (20 tl ye bile var aliexpress' de); tr' de de farklı markaların adı altında 50 tl civarlarında. gv18 le iki farkı var: birincisi; simkart takılamaması, ,ikincisi de; kamerasının olmayışı. kameralı+simkartsız modeller de mevcut. onlar da 100 tl civarında tr' de.
    son olarak; nfc özelliği var denilmiş hem kutusunda, hem kullanım kılavuzunda, hem satılan sitelerde, hem de saatin kordonunun arkasındaki yerde. ama ben ne samsung s3 , ne s4, ne de lg g3 le kullanamadım nfcyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim...

      Sil
  35. Herkese tekrardan mrblar. Bu imei degistirme olaylarini arastirirken epey bi bilgi ve deneyim sahibi oldum saatle ilgili. Kisaca ozetlemem gerekirse; daha once pc, cep tel vs formatlamadiysaniz kesinlikle ama kesinlikle saate disardan dil, firmware yukleme, update yapma gibi islere girismeyiniz. Ikinci olarak az once bahsettigim islemleri saatte yapmadan once mutlaka ama mutlaka saatinizdeki yaziliminizin yedegini aliniz. Ucuncu olarak simkartla kullanmayacaksaniz hic yazilim islerine bulasmayin ve son olarak da saatinizin modeli ne olarak geciyorsa kutusunda (orn bnmki aplus gv18, ama dz-09 ile gorunumleri ayni) kesinlikle kendi cihaziniza ait yazilimi yukleyin. Aksi takdirde saat kafayi yiyor. Ben bircok yazilim denedim. Ancak orj. yazilim yukluyken kamera sorunum olmamasina ragmen simdi kamera hatasi almaktayim. Hareket kismi da silinmis ayarlarda. Eski bi saatim daha vardi onun yazilimini yedekleyip simdikine kurmayi dusunuyorum ama maalesef yedekleme konusunda henuz bi bilgiye ulasamadim. Aslinda bi site var ama Rusca. Ceviriyle falan olabilecek gibi degil, Rusca dan anlamak gerekiyor. Eger Rusca bilen bi ark varsa site bu: 4pda.ru
    Bnm de ya bu kamera sorununu cozecek ya da yukarida yazdigim forumda bu sorunu yazip gelen cozum yollarini burada paylasabilecek birine ihtiyacim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım baya bilgiye sahip oldunuz ama henüz ne ben ne de gelen mesajlar doğrultusunda imei işini halledebilen kullanıcımız yok. Yasal bir işlem değil ve kapanma olasılığı çok yüksek ama yabancı sitelerde de bununla alakalı ben de hiç bir konu bulamadım. Verdiğiniz bilgiler için bu arada çok teşekkür ederim...

      Sil
  36. merhaba bende dz09 smartwach satın aldım turkce karekter bozuklugu var bu 1 ıkıncısı ımeı problemım yok ımeı baska bır telefonun ımeını attım calısır durumda lakın watsap face sım takılı ıken gırmıyor nedenı ne olabılır bılen varmı ???

    YanıtlaSil
  37. Merhaba arkadaslar turkcell hat taktim gecersiz sim hatasi veriyor. Sorun ne olabilir. Yardim lutfen.

    YanıtlaSil
  38. Merhaba arkadaslar turkcell hat taktim gecersiz sim hatasi veriyor. Sorun ne olabilir. Yardim lutfen.

    YanıtlaSil
  39. merhaba 2g sim ile çalışıyormuş normal telefonda kullandığım sim karti taktığımda geçersiz sim yazıyor bunun çözümü nedir. yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  40. bunun imeini degistirecek program yokmu

    YanıtlaSil
  41. 1Wp ye girdigimde 404 found hatasî veriyor. 2 temayi nerden degistiriyoruz

    YanıtlaSil
  42. sim card taktım fakat sim card'ı okumuyor.acaba yurt dışı telefonlar gibi kayıtmı ettircez ıp mi yükletcez

    YanıtlaSil
  43. merhaba ben saati yeni aldım ama tek bir tane tema var resimlerde bir sürü tema gözüküyo nasıl yüklerim

    YanıtlaSil
  44. Tema yok telefonda ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  45. Beyler bende bi saat aldım markası rosh diye bişi herkes bağlanabiliyor saate nasıl sifre koycam guvenlikten telefon şifresi ne tikliyom telefonun şifresini yaziyom yanlış dio

    YanıtlaSil

Selam, Umarım Sitemizde Gezmek Sizin İçin Keyifli Olmuştur. İletişim ve Şikayet İçin Yandaki Formu Kullanabilirsiniz...
Yeniliklerden Haber Al